Je určen všem na pozici manažera vztahů se zákazníky. Získejte nejnovější znalosti a vypilujte si k dokonalosti techniky, které z vás udělají impozantního manažera vztahů se zákazníky.
Nejbližší termíny
Načítám
4 ITSM dimension 09:00 - 10:30 |
|
Coffee Break 10:30 - 10:45 |
|
ITIL Service Value Chain 10:45 - 12:15 |
|
Lunch 12:15 - 13:15 |
|
Service Relationship 13:15 - 14:45 |
|
Coffee Break 14:45 - 15:00 |
|
Important ITIL terms 15:00 - 17:00 |
|
Key Concept of ITSM 09:00 - 10:30 |
|
Coffee Break 10:45 - 12:15 |
|
Key Concept of ITSM II. 10:45 - 12:15 |
|
Lunch 12:15 - 13:15 |
|
Key Concept Value Creation 13:15 - 14:45 |
|
Coffee Break 14:45 - 15:00 |
|
7 ITIL Guiding Principles 15:00 - 17:00 |
|
Purpose of key ITIL Practices 09:00 - 10:30 |
|
Coffee Break 10:30 - 10:45 |
|
Purpose of key ITIL Practices 10:45 - 12:15 |
|
Lunch 12:15 - 13:15 |
|
Key Practices in Service Value Chain 13:15 - 14:45 |
|
Coffee Break 14:45 - 15:00 |
|
ITIL 4 Foundation Exam Prep 15:00 - 17:00 |
|
Velmi mě zaujala osobnost pana školitele Rado Citterberga, jeho rozhled, zkušenosti a prezentační a edukativní schopnosti. Bylo to velmi přínosné.
Všeobecný rozhled v problematice ITIL, příklady z praxe, výborný lektor.
Kurz mi otevřel oči a zjistil jsem, kolik toho nevím. Rado to vysvětlil výbornou formou, která se dala snadno pochopit. Vysvětloval formou příkladů a osobní zkušenosti.
Kurz byl velmi přínosný k zorientování v této problematice. Doufám, že znalosti z něj budu moci uplatnit v praxi.
Kurz byl svižný, oceňuji připravené materiály, příklady a adaptabilitu školitele.
Přínosné pro změnu mého přístupu k některým pracovním věcem. Školitel byl skvělý. Ocenil bych víc praktických úkolů.
Přínosné školení, ITIL je v něčem divný, ale přános to má. Jsem spokojen.
Výborný kurz, pouze se peru s angličtinou, ale chápu, že to je zkrátka můj problém a můj handicap.
Skvělé školení, není co vytknout.
Dobře strukturované školení, zahrnuje přípravu na otázky v testování pravidelné opakování probraných lekcí.. výborný školitel.