Posuňte své dovednosti na další úroveň!
Základy jste získali v úrovni ITIL® 4 Foundation. Nyní je čas zařadit vyšší level a zdokonalit se v řízení IT služeb v reálném prostředí.
Nejbližší termíny
"Načítám
Tento kurz ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve vás naučí, jak efektivně plánovat, řídit a zlepšovat IT služby ve vaší organizaci. Zaměříme se na praktické dovednosti a reálné situace, které vám pomohou dosáhnout excelence v řízení IT.
|
|
Datum
|
Místo |
Délka
|
Jazyk
|
Cena před slevou
|
Cena bez DPH
|
//TODO: refactor two similar blocks
{ $dispatch('event-alternates:set', {course: event.title, startDate: `${formatedDay}. ${formatedMonth} ${formatedYear}` }) });" class="btn" :class="rowStatus.btnClass" x-text="rowStatus.btnText" data-source="#alternate-form"> |
Prezenční výuka, nebo virtuální kurz kontaktně s akreditovaným trenérem z pohodlí home office.
Certifikace
Oficiální eBook
3x8h s trenérem
Základní šablony
2 sady sample testů
Retake TX kurz zdarma
Řídíte projekty a klienti vás potřebují. Získejte to nejlepší, bez kompromisů. Prezenčně i virtuálně.
Certifikace
Oficiální eBook
3x8h s trenérem
Premium šablony
2 sady sample testů
Retake TX kurz zdarma
Opravná zkouška zdarma
Tištěná kniha PRINCE2 Manual
Podpora při zavádění metodiky
Workshop pro 5+ osob. Bez nudné teorie. Okamžitá aplikace v reálných situacích.
Obsahuje balíček Premium
Záruka nejlepší ceny na trhu
Simulace na vašem projektu
Focus na konkrétní problémy
Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí zlepšit své dovednosti v oblasti ITIL® a řízení IT služeb. Ideální pro:
IT manažery
Projektové manažery
Vedoucí týmů
IT konzultanty
Specialisty na IT služby
Naučíte se, jak efektivně plánovat a řídit IT služby na strategické úrovni.
Získáte dovednosti pro neustálé zlepšování procesů a služeb ve vaší organizaci.
Naučíte se, jak úspěšně řídit změny a minimalizovat jejich dopad na organizaci.
Získáte nástroje a techniky pro efektivní měření a reporting výkonu IT služeb.
Kvalitní kurz obsahuje komplexní materiály. Z kurzu si tak odnesete řadu dalších užitečných materiálů, které vám pomohou aplikovat získané znalosti v praxi. V profesionálních šablonách. To vše pouze u TAYLLORCOX.
Precourse reading (pdf)
Procesní mapa ITIL® 4
Oficiální ITIL® 4 skripta
Prestižní, doživotní certifikát
ITIL® 4 Manual (oficiální kniha)
16 hodin s akreditovaným trenérem
90 denní bezplatná podpora po kurzu
2 cvičné testy + oficiální a opravný test
ITIL® 4 šablony a formuláře, přístup na oficiální portál Axelos
S námi to zvládnete! Po úspěšném absolvování kurzu a složení zkoušky získáte prestižní certifikát ITIL® 4 Specialist, který vám otevře nové kariérní možnosti.
Zajímavé informace:
Úspěšnost absolventů 98%
Prestižní, doživotní certifikát
90 denní bezplatná podpora po kurzu
PeopleCert Plus je exkluzivní roční členství, které vám otevře dveře ke všem zásadním nástrojům pro úspěšnou certifikaci a udržení odbornosti. Ať už se připravujete na ITIL®, PRINCE2®, nebo další světově uznávané certifikace PeopleCert, s Plus členstvím získáváte náskok.
Proč PeopleCert Plus?
Vyšší úspěšnost u zkoušek díky přípravě s oficiálními zdroji
Ušetříte za opravené zkoušky v rámci platnosti členství
Získáte dlouhodobý přístup k aktuálnímu know-how
Co zakoupením členství získáte:
Přístup k oficiální knihovně - získáte neomezený přístup k více než 150+ oficiálním publikacím – příručky, praktické návody, šablony, studie a další.
Zkušební testy (mock exams) & připojištění zkoušky (Take2) - připravte se bez stresu. Pokud zkoušku napoprvé nezvládnete, druhý pokus máte zdarma.
Digitální odznaky (digital badge) a profil odborníka - Sdílejte své úspěchy s digitálními certifikáty a získejte přístup k profesionálnímu CPD portálu (Continuing Professional Development).
Udržte si platnost certifikací - sbírejte CPD body každý rok a prodlužujte platnost certifikací bez nutnosti znovu skládat zkoušky.
Exkluzivní webináře & masterclasses - získáte přístup k odborným přednáškám a webinářům s experty z praxe.
Praktické šablony a návody - ITIL® Practice Guides, procesní šablony, role, checklisty, ukázky implementací a další.